Tech interview with a client, Lesson 2
Про курс:
Ви впевнені що знаєте все про технічне інтерв’ю від А до Я?
І досвідченим розробникам, і новачкам часто складно уникнути факапів, незрозуміло як готуватися і з чого почати.
Ми зібрали всю ключову інформацію з даної теми в короткий інтерактивний курс, де крім теоретичних знань, буде можливість попрактикуватися і перевірити себе за допомогою нескладних завдань.
У першій частині курсу наш експерт Олена Кретова (COO і співвласник Crysberry Studio, Founder & CEO рекрутингового агентства Clicca.agency) завдяки своєму величезному досвіду розповість як готуватися до інтерв’ю, з чого воно складається і на які моменти варто звернути увагу. Друга частина курсу включає крім теоретичної інформації, практичну частину, де разом з нашим нейтів спікером ви зможете потренувати сприйняття інформації на слух, продумати свої відповіді.
Курс “Tech interview with the client” допоможе розібратися з наступними питаннями:
✅ Як підготуватися до інтерв’ю?
✅ Як презентувати себе і свій досвід?
✅ Які питання варто задавати і як це робити?
✅ Як закінчувати співбесіду, щоб залишитися з клієнтом на позитивній ноті?
Також ми поговоримо про:
?Різність менталітетів і міжкультурних особливостях: що упускають наші девопи?
?В чому суть клієнтоорієнтованості і як її проявити на інтерв’ю?
?Приклади частих факапів
Для кого цей курс?
??Цей курс підійде як для початківців, так і для девопів з досвідом.
Опис Уроку 2
При проходженні Уроку 2:
✅Ви дізнаєтеся про те як підтримати позитивну атмосферу під час інтерв’ю.
✅Ви потренуєтеся розуміти питання на слух.
✅Ви дізнаєтеся про різницю менталітетів.
✅Ви потренуєтеся проводити інтерв’ю з замовником.
- Підприємець з більш ніж 8-річним досвідом створення експертних команд в різних індустріях.
- Більше 10 років досвіду в IT рекрутингу та HR в компаніях від 20-ти до 20000 чоловік;
- З 2017 року є консультантом з питань рекрутингу;
Спеціалізація: it рекрутинг, управління персоналом, операційний менеджмент, розвиток бізнесу.