Email writing in IT company, Lesson 3
Про курс
Нам складно уявити співробітника міжнародної компанії, у якого ніколи не виникало складнощів з написанням листів, звітів, повідомлень своїм іноземним клієнтам. У сучасному світі уміння складати грамотний текст, стає однією з ключових компетенцій для співробітників будь-якої компанії, особливо у сфері IT.
Ми створили цей інтерактивний курс по поліпшенню навички email комунікації саме для того, щоб Ви:
Писали emails і повідомлення відповідно до загальноприйнятого міжнародного бізнес етикету
Користувалися нормами і правилами структуризації електронного листа
Досягали поставлених цілей використовуючи дипломатичний стиль листування
Опис уроку 3
Lesson 3: Diplomatic style:
Let’s learn: #1 The principle of using modal verbs in request
Let’s learn: #2 The principle of diplomatic writing. Euphemism
Let’s learn: #3 The principle of constructive feedback
Let’s remember: Common mistakes
Let’s write: Practice
Bonus: Feedback expressions
Samuel graduated from The University of Adelaide, Australia with a Bachelor of Economics, and has since lived and worked in China, Germany, and now Ukraine. His first-hand knowledge of the economies and business styles of such countries has lent Samuel the opportunity to share his experiences, and to teach English with enjoyment and passion – understand the importance of the English language in the business world.