QA Conflict situations in Email
Цей урок допоможе Вам навчитися ефективно вирішувати найпоширеніші конфліктні ситуації, що зустрічаються в роботі тестувальника. Експерт курсу – Рамелла Басенко, QA Lead в компанії Agile Engine, розповість про робочі стратегії поведінки в конфліктних та суперечливих ситуаціях. Носій мови, Самуэль Мандик, поділиться секретами написання листів англійською мовою в діловому стилі.
Після успішного проходження уроку Ви зможете:
✅ Уточнити вимоги, якщо в stories вони прописані не повністю.
✅ Висловити свою думку з приводу реалізації feature, а також запропонувати альтернативний варіант рішення.
✅ Успішно вирішити ситуацію, в якій додатковий QA фахівець не покращує темп роботи команди.
Для кого підходить урок:
Junior
Урок підготує Вас до участі в обговоренні вимог, а також їх з’ясування. Крім того, Ви зможете грамотно відстояти свою точку зору при виникненні конфліктів з розробниками.
Middle
Урок допоможе Вам підібрати потрібні слова для вирішення суперечливої ситуації, а також при відстоюванні своєї точки зору.
Expert of the course, QA Team lead with 7 years of experience in QA area, 5 of them involved to QA teams management. ISTQB certified Test Manager, Technical Test Analyst. Managed QA teams (manual, automation, hybrid) of different sizes including distributed teams where team members were located in different countries. Very passionate about her work and likes to share knowledge and experience with interested people.