Повна вартість корпоративного тренінгу формується виходячи з обраних блоків та кількості годин навчання
Тренінги з міжкультурної комунікації англійською мовою
Business English Academy ретельно стежить за стрімкими змінами та вимогами ринку. Саме тому створення тренінгу з міжкультурної комунікації англійською мовою стало must-have сьогоднішніх реалій.
Чому варто звернути увагу на цей тренінг?
- Тренінг проходить виключно англійською мовою. Було б дивно, якби семінар з кроскультурного менеджменту не був англомовним.
- Мовні трюки, про які знає тільки native speaker.
- Ніяких порожніх розмов: все підтверджується практикою. Понад 10 працюючих тактик поліпшення self-presentation.
- Вам стануть відомі ключові аксіоми та принципи ведення переговорів з клієнтами з різних країн.Прокачування вимови за мінімум часу.
Багато людей часто плутають або зовсім не знають, що стоїть за поняттям “cross cultural management in international business”. Все просто – це спілкування між представниками різних культур та народів світу, враховуючи особливості кожної з них. Актуальність цього тренінгу зростає паралельно з темпами глобалізації, що впливає, в першу чергу, на бізнес-структуру.
Тренінг “cross cultural management in international business” ставить перед собою завдання створення етнокультурної чутливості, усвідомлення впливу етнічних установок, які перешкоджають ефективному спілкуванню, і генерування нового позитивного досвіду взаємодії. Ми знаємо, як важлива міжкультурна комунікація, адже від неї на пряму залежить міжнародний імідж компанії. Руйнування комунікативних, міжкультурних бар’єрів – ось, чого прагнуть наші сертифіковані спікери.
Що Ви отримаєте в результаті тренінгу з кроскультурного менеджменту?
- Сформуєте уявлення про різницю ведення переговорів з клієнтами Європи та США.
- Навчитесь успішно представляти себе, свою команду та компанію.
- Збагатите свій словниковий запас powerful language.
- Дізнаєтесь шаблонні вислови ділового спілкування, які треба уникати.
- Виробите ідеальну стратегію опису продукту.
Наш тренінговий центр поставив завдання максимально пропрацювати усі типові проблеми в комунікації з клієнтами інших материків та звісно, в межах Європи. Більше того, ці ж “фішки” поширюються на щоденне ділове спілкування з іноземними колегами. Культурна грамотність передусім створює правильне перше і подальші враження у Ваших клієнтів та колег. Це той делікатний аспект, з якого розпочинається довгострокова співпраця і процвітання будь-якого бізнесу. Повага культурних особливостей – це фундамент для міцних бізнес-стосунків, який іноді вирішує будь-які інші суперечки.