Cross-Culturlal Management Training - Тренінги по Міжкультурної Комунікації на англійській мові

Тренінг Cross-Cultural Management

Детальніше

Що ви отримаєте:

Тренінга
Робочих тактик поліпшення self-presentation
Фішок, про які знають тільки native speakers
% English

В результаті тренінгу:

Сформуєте уявлення про різницю ведення переговорів з клієнтами Європи та США
Навчитесь успішно представляти себе, свою команду та компанію
Збагатите свій словниковий запас powerful language
Дізнаєтесь шаблонні вислови ділового спілкування, які треба уникати
Виробите ідеальну стратегію опису продукту
Прокачування вимови за мінімум часу

Програми тренінгів

Тренінг 1

CrossCultural Management: How to speak to European and American clients
Програма тренінгу
  1. Defining culture: differentiation between high-context and low-context cultures
  2. Explanation of Cross-Cultural scale and inter-dependable Cross Cultural Marketing ploys
  3. Description of high-context and low-context communication
  4. Characterizing types of business communication with US and European clients
Practice:
  1. Practicing 4 ways to eliminate your accent
  2. Creating and improving an Elevator Pitch/Speech
2000 грн

Тренінг 2

CrossCultural Management. Powerful self-presentation
Програма тренінгу
  1. Top 10 dangerous phrases and how to substitute them
  2. Nntroduction to powerful language: power words, words with the highest CTR
  3. Revealing all the secrets of a magnificent presentation
Practice:
  1. Mastering a product description: based on the best startups of 2018
  2. The best strategies for boosting a self/team-presentation
2000 грн

Хто проводить

METOLIDI KATE

Soft skills coach CEO of Business English Academy

Organized, developed and implemented education process in more than 120 companies
PhD in linguistics
Graduated Yale University course «A Strategic Playbook for Becoming a Principled and Persuasive Negotiator»
Specialist in the field of tactical communication skill training

отримати знижку 20%

Отримайте знижку 15% на тренінг Conflict Management Resolution

Тренінги з міжкультурної комунікації англійською мовою

Business English Academy ретельно стежить за стрімкими змінами та вимогами ринку. Саме тому створення тренінгу з міжкультурної комунікації англійською мовою стало must-have сьогоднішніх реалій.

Чому варто звернути увагу на цей тренінг?

  • Тренінг проходить виключно англійською мовою. Було б дивно, якби семінар з кроскультурного менеджменту не був англомовним.
  • Мовні трюки, про які знає тільки native speaker.
  • Ніяких порожніх розмов: все підтверджується практикою. Понад 10 працюючих тактик поліпшення self-presentation.
  • Вам стануть відомі ключові аксіоми та принципи ведення переговорів з клієнтами з різних країн.Прокачування вимови за мінімум часу.

Багато людей часто плутають або зовсім не знають, що стоїть за поняттям “cross cultural management in international business”. Все просто – це спілкування між представниками різних культур та народів світу, враховуючи особливості кожної з них. Актуальність цього тренінгу зростає паралельно з темпами глобалізації, що впливає, в першу чергу, на бізнес-структуру.
Тренінг “cross cultural management in international business” ставить перед собою завдання створення етнокультурної чутливості, усвідомлення впливу етнічних установок, які перешкоджають ефективному спілкуванню, і генерування нового позитивного досвіду взаємодії. Ми знаємо, як важлива міжкультурна комунікація, адже від неї на пряму залежить міжнародний імідж компанії. Руйнування комунікативних, міжкультурних бар’єрів – ось, чого прагнуть наші сертифіковані спікери.

Що Ви отримаєте в результаті тренінгу з кроскультурного менеджменту?

  1. Сформуєте уявлення про різницю ведення переговорів з клієнтами Європи та США.
  2. Навчитесь успішно представляти себе, свою команду та компанію.
  3. Збагатите свій словниковий запас powerful language.
  4. Дізнаєтесь шаблонні вислови ділового спілкування, які треба уникати.
  5. Виробите ідеальну стратегію опису продукту.

Наш тренінговий центр поставив завдання максимально пропрацювати усі типові проблеми в комунікації з клієнтами інших материків та звісно, в межах Європи. Більше того, ці ж “фішки” поширюються на щоденне ділове спілкування з іноземними колегами. Культурна грамотність передусім створює правильне перше і подальші враження у Ваших клієнтів та колег. Це той делікатний аспект, з якого розпочинається довгострокова співпраця і процвітання будь-якого бізнесу. Повага культурних особливостей – це фундамент для міцних бізнес-стосунків, який іноді вирішує будь-які інші суперечки.

З А Г Р У З К А

Pin It on Pinterest