Повна вартість корпоративного тренінгу формується виходячи з обраних блоків та кількості годин навчання
У сфері бізнесу часто буває таке, що після діалогів, що виснажують, тривалих дискусій та запропонованих компромісів, ми отримуємо нерозуміння з боку клієнта, що приводитьдо неприємного осаду і навіть конфлікту. На щастя або, на жаль, але усі ми люди різні зі своїми особливостями та принципами. Тому наш тренінг вирішення конфліктів з клієнтами англійською мовою допоможе Вам виробити ідеальну стратегію поведінки зі складним для вас клієнтом.
Що Ви отримаєте після курсу тренінгів:
- Виробите ідеальну стратегію поведінки.
- Побудуєте правильну комунікацію зі складними клієнтами.
- Підвищите впевненість та стресостійкість менеджерів.
- Навчитесь правильно повідомляти погані новини.
- Пропрацюєте тактики надання зворотного зв’язку.
Підприємці прагнуть набрати в команду сильних гравців. Але часто трапляється так, що найефективніші співробітники – це “важкі” вольові люди, у яких іноді виникають конфлікти інтересів у бізнесі з колегами та керівництвом. Вивчивши усі аспекти конфліктології, команда BEA підготувала цілих 4 працюючі скрипти та понад 15 технік ведення розмови зі складним клієнтом. Конструктивне рішення пікових ситуацій – ось на чому ми зосередили нашу увагу.
Особливості тренінгу Conflict Management and Resolution англійською мовою
Впродовж тренінгу Ви не лише дізнаєтесь все про конфлікти та шляхи їх вирішення, але і підтягнете свої English speaking skills, адже усі наші тренінги проводяться виключно англійською мовою. Таким чином, Ви прокачуєте як soft skills, так і рівень володіння мовою.
Тренінг Conflict Management Resolution особливий тим, що підходить, як для Sales Managers, Team Leads, Developers, так і для HRs та менеджерів ЗЕД. Тобто наш бізнес тренінг розрахований на абсолютно різну аудиторію, що допомагає використати отримані знання не лише в робочій ситуації, але і в життєвих реаліях. Ви зможете переносити цей досвід на різні сценарії вашого повсякденного життя.
Нашу команду вразило опитування, проведене в США на тему конфліктології. Опитали 116 головних виконавчих менеджерів, 76 віце-президентів і 66 менеджерів середнього рівня на предмет відношення до конфліктів у бізнесі. Вони підтвердили, що:
- витрачають близько 24% часу на вирішення бізнес-конфліктів;
- за останні 10 років необхідність керування бізнес-конфліктами зросла;
- керування бізнес-конфліктами для них зараз більш важливо, ніж планування, мотивація та ухвалення рішень;
- джерело конфліктів у бізнесі – це відсутність взаєморозуміння, недоліки в спілкуванні та відмінності в системі цінностей;
- конфлікти – це обов’язкова частина управління будь-яким бізнес-проектом.
Програма тренінгу обіцяє бути не просто захоплюючою, але й активно застосованою на практиці. Ви розглянете агресивні стилі поведінки та стиль підпорядкування. Після тренінгу Вам буде під силу визначити маніпулятивну поведінку Вашого колеги або клієнта. Ви дізнаєтесь, як реагувати на злість і вміло говорити “ні”. Бізнес тренінг вирішення конфліктів дасть Вам чітке розуміння того, що таке підхід DISC, психологічні та мовні тригери, і нарешті ми дамо відповідь на питання “найкращий захист – це напад?”.