Conflict Management Resolution Training - Тренінг Вирішення Конфліктів з Клієнтами

Тренінг Conflict Management Resolution

Детальніше

Що ви отримаєте:

Тренінги
Працюючих скрипта
Технік ведення розмови зі «складним клієнтом»
%English

В результаті тренінгу:

Пропрацюєте ведення переговорів зі складними клієнтами англійською мовою
Виробите ідеальну стратегію поведінки
Побудуєте правильну комунікацію зі складними клієнтами
Підвищите впевненість та стресостійкість менеджерів
Навчитесь правильно повідомляти погані новини
Пропрацюєте тактики надання зворотного зв'язку

Програми тренінгів:

Тренінг 1

Conflict Management. Conflict Resolution Styles and Manipulative techniques
Програма тренінгу
  1. Explanation of Conflict Management Resolution Styles
  2. Description of Submissive style: language and behavior
  3. Description of Aggressive style: language and behavior
  4. Revealing Passive aggressive style: language and behavior
  5. Handling Manipulative behavior: language and behavior
Practice:
  1. The art of «No answer»
  2. How to answer to angry customers
  3. How to identify passive aggression in emails
  4. Two tactics to work with manipulations
2000 грн

Тренінг 2

Conflict Management. How to talk to difficult clients
Програма тренінгу
  1. Identification of person’s business style
  2. Analysis of the most popular in the USA DISC approach to the priorities of individual business style
  3. Explanation of DISC classification and its psychological and language triggers
  4. Creating problem resolution scrips
Practice:
  1. Identification of personality behind the situation
  2. Applying DISC personality chart language triggers
  3. Practicing LEAN and DESC scripts
2000 грн

Тренінг 3

Conflict Management. Negative feedback delivery
Програма тренінгу
  1. Psychology of crucial conversations
  2. Answering defense&anger positions
  3. Defining the best way to deliver bad news
  4. Description of 3 models of feedback: which type
Practice:
  1. The Art of bad news delivery
  2. Applying DISC personality chart to the feedback
  3. Practicing giving Feedback to different superiority level counterparts
2000 грн

Хто проводить

METOLIDI KATE

Soft skills coach CEO of Business English Academy

Organized, developed and implemented education process in more than 120 companies
PhD in linguistics.
Graduated Yale University course «A Strategic Playbook for Becoming a Principled and Persuasive Negotiator»
Specialist in the field of tactical communication skill training.

отримати знижку 20%

Отримайте знижку 15% на тренінг Conflict Management Resolution

 

У сфері бізнесу часто буває таке, що після діалогів, що виснажують, тривалих дискусій та запропонованих компромісів, ми отримуємо нерозуміння з боку клієнта, що приводитьдо неприємного осаду і навіть конфлікту. На щастя або, на жаль, але усі ми люди різні зі своїми особливостями та принципами. Тому наш тренінг вирішення конфліктів з клієнтами англійською мовою допоможе Вам виробити ідеальну стратегію поведінки зі складним для вас клієнтом.

Що Ви отримаєте після курсу тренінгів:

  • Виробите ідеальну стратегію поведінки.
  • Побудуєте правильну комунікацію зі складними клієнтами.
  • Підвищите впевненість та стресостійкість менеджерів.
  • Навчитесь правильно повідомляти погані новини.
  • Пропрацюєте тактики надання зворотного зв’язку.

Підприємці прагнуть набрати в команду сильних гравців. Але часто трапляється так, що найефективніші співробітники – це “важкі” вольові люди, у яких іноді виникають конфлікти інтересів у бізнесі з колегами та керівництвом. Вивчивши усі аспекти конфліктології, команда BEA підготувала цілих 4 працюючі скрипти та понад 15 технік ведення розмови зі складним клієнтом. Конструктивне рішення пікових ситуацій – ось на чому ми зосередили нашу увагу.

Особливості тренінгу Conflict Management and Resolution англійською мовою

Впродовж тренінгу Ви не лише дізнаєтесь все про конфлікти та шляхи їх вирішення, але і підтягнете свої English speaking skills, адже усі наші тренінги проводяться виключно англійською мовою. Таким чином, Ви прокачуєте як soft skills, так і рівень володіння мовою.

Тренінг Conflict Management Resolution особливий тим, що підходить, як для Sales Managers, Team Leads, Developers, так і для HRs та менеджерів ЗЕД. Тобто наш бізнес тренінг розрахований на абсолютно різну аудиторію, що допомагає використати отримані знання не лише в робочій ситуації, але і в життєвих реаліях. Ви зможете переносити цей досвід на різні сценарії вашого повсякденного життя.

Нашу команду вразило опитування, проведене в США на тему конфліктології. Опитали 116 головних виконавчих менеджерів, 76 віце-президентів і 66 менеджерів середнього рівня на предмет відношення до конфліктів у бізнесі. Вони підтвердили, що:

  • витрачають близько 24% часу на вирішення бізнес-конфліктів;
  • за останні 10 років необхідність керування бізнес-конфліктами зросла;
  • керування бізнес-конфліктами для них зараз більш важливо, ніж планування, мотивація та ухвалення рішень;
  • джерело конфліктів у бізнесі – це відсутність взаєморозуміння, недоліки в спілкуванні та відмінності в системі цінностей;
  • конфлікти – це обов’язкова частина управління будь-яким бізнес-проектом.

Програма тренінгу обіцяє бути не просто захоплюючою, але й активно застосованою на практиці. Ви розглянете агресивні стилі поведінки та стиль підпорядкування. Після тренінгу Вам буде під силу визначити маніпулятивну поведінку Вашого колеги або клієнта. Ви дізнаєтесь, як реагувати на злість і вміло говорити “ні”. Бізнес тренінг вирішення конфліктів дасть Вам чітке розуміння того, що таке підхід DISC, психологічні та мовні тригери, і нарешті ми дамо відповідь на питання “найкращий захист – це напад?”.

З А Г Р У З К А

Pin It on Pinterest