Як Давати Відгуки Керівникам і Співробітникам На Роботі Англійською Мовою

How to Give Feedback At Work In English

22

02 / 2022

1898

Категорії: English for HRs, English for IT, Interesting to know, Language of Business

Як часто ви отримуєте зворотний зв’язок на роботі від свого керівництва чи колег? Кожному так чи інакше доводилося стикатися з відгуками про себе або свою роботу, чи то критика, чи то похвала. Але далеко не всі знають як правильно давати feedback своїм колегам або підлеглим. Як оцінити професіоналізм співробітника? Як конструктивно висловити критику? Що таке грамотний фідбек англійською? Відповіді на ці та інші хвилюючі питання на тему “Зворотний зв’язок англійською” ми дамо в цій статті.

WHY IS FEEDBACK IMPORTANT?
NEGATIVE AND POSITIVE FEEDBACK EXAMPLES IN ENGLISH
ВИСНОВОК

Why is feedback important?

Ми говоримо про обмін відгуками як про спосіб покращення робочих відносин, а не просто про передачу цінних даних. Зі співчуттям один до одного ми можемо подолати наші страхи отримання відгуку та отримати урок, що лежить в основі зворотного зв’язку, тому важливо також враховувати особисту динаміку надання та отримання feedback.

Ефективний зворотний зв’язок, як позитивний, так і негативний, дуже корисний. Це цінна інформація, яка використовуватиметься для прийняття важливих рішень. Найкращі компанії є найефективнішими компаніями, тому що feedback важливий для company improvement. Для провідних компаній “безперервне вдосконалення” – це не просто ефектна фраза. Це справжній фокус, заснований на відгуках усієї організації – замовників, клієнтів, співробітників, постачальників, продавців та зацікавлених сторін.

Читайте також:
Як Висловити Вдячність Англійською

Negative and positive feedback examples in English

Які different ways of getting feedback english існують, які фрази краще використовувати, а яких уникати при наданні відгуку? English phrases feedback:

  • I can see you’re having a positive impact on your team and help create healthy competition. Слова про те, що співробітник добре впливає на свою команду, підвищує його значущість у ній і дає мотивацію на ще більш продуктивну роботу для колективного успіху.
  • What I really appreciate about you is that you are a quick learner, master new tasks and do your job well. Висловлювання про його цінності завжди підбадьорює та дає розуміння своєї необхідності як співробітника у компанії.
  • I really think you have a superpower around new hires feel welcome. Сказати про те, що людина має якусь супер силу означає підкреслити її унікальність. Подібні слова важливо чути особливо у моменти відчаю та тимчасових невдач, нагадування про колишні успіхи та свої здібності від колег чи начальства дає поштовх для нових звершень.
  • I think you did a great job when you brought 5 new employees to the company, it showed that you have good recruiting abilities and an excellent level of interview skill. Похвала з підкріпленою аргументацією набагато цінніша за інші промовисті висловлювання. Коли говорять про твої здібності, які допомагають тобі виконувати роботу добре, це означає, що твій внесок та вміння справді важливі, і, можливо, саме ці риси вигідно виділяють тебе серед інших співробітників.
  • One of the things I admire about you is your quick wit and ability to resolve conflicts quickly. Виразити захоплення теж може означати, що ви хочете підкреслити унікальну рису людини або те, чого не маєте самі, але чим надихаєтесь в інших.

Вище наведені приклади feedback англійською для вираження позитивних відгуків. А як грамотно дати негативний зворотний зв’язок англійською ми розповімо далі.

Які висловлювання та конструкції для висловлювання критики не варто використовувати:

You made a couple of mistakes I’d like you to correct.

You need to make your presentation more visually appealing.

You didn’t understand me.

Подібні висловлювання ніби тикають у людину пальцем, що, звичайно ж, нікому не подобається.

I completely disagree.

You are wrong.

It’s a bad idea.

Не радимо бути таким категоричним, краще уникати негативних висловлювань.

I understand that you’re a very busy person but it couldn’t be so hard to answer my email a little earlier. Do you remember how often you’re supposed to check your email box?

I thought you knew you should consult with your superiors before making such decisions yourself, but apparently we are not an authority for you.

Given your level of education, you performed well in this assignment.

Погана тактика проявлятиме приховану агресію, адже в токсичній атмосфері ніколи не будуть здорові і продуктивні колективи.

Щоб не допускати перераховані вище помилки варто запам’ятати кілька нескладних правил для конструктивної критики:

  1. 1. Перенести акцент з людини на проблему і не використовуйте займенники “you” по можливості, краще використати безособові конструкції
  2. 2. Говорити без докорів, а звертати увагу співрозмовника на ваші почуття та переживання щодо тієї чи іншої ситуації.
  3. Уникайте проявів відкритої неприязні при англомовній аудиторії, вони цього точно не схвалять, адже термін “passive aggressive” запровадили саме вони.

English feedback examples:

There have to be ways to make the presentation more visually appealing. Any ideas?

I don’t really think this is a good idea.

I would really appreciate it if going forward you would answer my emails within 24 hours. This is critical if we want to communicate effectively. If you are really swamped, you can always shoot me a quick message in the chat so that I know my emails are getting through to you.

Висновок

Хочемо звернути вашу увагу, що вміння давати грамотний відгук по своїй роботі колеги є необхідним навичкою незалежно від роду діяльності. Instant feedback or continuous feedback (миттєвий або безперервний зворотний зв’язок) працює разом з One to One Meeting і зміцнює узгодженість цілей – і якщо все зроблено правильно, створює атмосферу довіри на роботі.

З А Г Р У З К А

Pin It on Pinterest