04 / 2016
Категорії: Language of Business, Sales Letter
Усім маркетологам та копірайтерам відомо, що розповідь історій (storytelling, “сторітелінг”) є важливим елементом, який допомагає читачу “намалювати” в уяві зміст тексту (візуалізувати його), що сприяє залученню відвідувача веб-ресурсу – цільової сторінки, сайту, блогу – у процеси макро- та мікроконверсії.
1. До – Після – Міст (Before – After – Bridge)
Частини формули:
- До – Ось твій світ.
- Після – Уяви, що було б, якби усі наявні у твоєму світі проблеми були вирішені.
- Міст – Ось як потрапити у світ без проблем.
Дуже широко розповсюджена формула, користуватись якою дуже просто: опишіть проблему, опишіть світ, у якому її не існує та поясніть, як туди потрапити. Формула працює для заголовків, електронних листів, соціальних медіа, практично для усього, що Вам треба написати (чи сказати у якості спікера).
Створення зображень для соціальних медіа віднімає у Вас багато часу. Уявіть, що годину можна стиснути до 15 хвилин.
2. Проблема – Хвилювання – Рішення (Problem – Agitate – Solve)
- Визначте проблему.
- Визнайте, що проблема Вас хвилює.
- Розв’яжіть проблему.
Ви бачите перед собою одну з найпопулярніших формул копірайтингу, відому також під абревіатурою PAS.
Вона майже сходиться з першою формулою списку, за винятком одного пункту: замість опису життя без проблеми (стадія “Після”), PAS описує життя, у якому проблема зберігається (стадія “Хвилювання”).
Приклад:
Заціпенівши, дивитесь на чисту сторінку замість готового посту? Ви знову поступитесь перемогою творчій кризі АБО дасте їй відсіч? Дізнайтесь, як це зробити.
3. Особливості – Переваги – Вигоди (Features – Advantages – Benefits)
- Особливості – те, що Ви та/або Ваш продукт можете зробити.
- Переваги – у чому його користь.
- Вигоди – що це дасть особисто для покупця.
Ця формула повторює один з головних принципів маркетингу : фокусуйте увагу споживача на вигодах, а не на особливостях.
Як перефразовував цю формулу копірайтер Джо Вітале (Joe Vitale):
Ви купите (…), і цей продукт зробить (…), так що Ви отримаєте (…).
Приклад:
Додаток для повного управління соціальними медіа допоможе Вам регулярно оновлювати блог та отримувати більше кліків.
4. The 4 C’s
- Clear – чистий.
- Concise – короткий.
- Compelling – чарівний.
- Credible – заслуговує довіри.
Одна з найулюбленіших формул маркетологів та копірайтерів, що допомагає залишатись зосередженим на меті написання тексту й на вигодах користувача.
Пишіть ясно та коротко, знайдіть переконливу інтонацію, заслужіть довіру, щоб читач повірив, що Ваші обіцянки збудуться.
Приклад:
Запам’ятайте все – навіть день народження Вашого племінника. Спробуйте найпопулярніший в інтернеті “список справ”.
5. The 4 U’s
- Useful – корисний.
- Urgent – що викликає у читача почуття терміновості, швидкого закінчення дії оффера.
- Unique – унікальність головної вигоди маркетингової пропозиції.
- Ultra-specific – загостріть увагу на конкретних особливостях, перерахованих у 3 перших пунктах.
Шукаєте спосіб написати чарівний заголовок лендінгу або повідомлення у Twitter?
Скористайтесь універсальною формулою 4 U, нібито спеціально “заточеною” під ці цілі: елементи терміновості й специфіки добре відповідають, як швидкому темпу життя соціальних мереж, так і активно мотивують відвідувача лендінгу до здійснення конверсійної дії. Ця формула не вимагає написання великої кількості тексту. Освойте її та чекайте відмінних результатів, особливо у соціальному маркетингу.
Приклад:
П’ятничний вебінар: дамо відповідь на усі Ваші питання, скільки б часу на це не знадобилось. Залишилось 5 місць!