04 / 2016
Категорії: Наші семінари, Поради від BEA
26.04 відбувся другий тренінг курсу Business English. Just a hands-on approach, який був присвячений діловому листу “Effective Business Writing. Tips for professionals”.
Цього разу Вас було так багато, що удвічі радує. Особливо приємно було зустрічати гостей з інших міст! Спікерами, як завжди були: керівник центру корпоративного утворення Business English Academy – Катерина Метоліді, creative writer at Plarium Kh, BEA teacher – Thomas George, а також цього разу рубрику “поради від інсайдера” представляв Денис Сабалаєв Project Manager at Zfort.
Отже, короткий огляд доповідей, представлених на тренінгу:
Дослідження 13 млн відкритих листів говорить про те, що при веденні ділового листування слід звертати увагу на наступні компоненти:
– Subject line (SL): 69% одержувачів судять про лист, виходячи тільки з його теми.
Теми листів, що найбільше відкриваються: Reason Why SL; Question SL; Testimonial SL; How-to SL Fascination SL; List SL
Найгірше відкриваються Urgency SL, що починаються зі слів last chance, last deal, ends today
– Visualisation: при досить високому знанні англійської мови використовуйте метафори, Ваше повідомлення більше запам’ятається
× Our app is powerful – ∨ Our app has Zeus-like power
– Content: Для вдалої побудови контенту, запам’ятайте наступні стратегії:
Boost clarity: Використовуйте Active voice:
× Many benefits are offered in our app – ∨ Our app offers many benefits
Використовуйте стверджувальні речення:
× Our app won’t disrupt your daily routine – ∨ Our app fits perfectly to your daily routine
Обов’язково користуйтесь союзами, встановлюючи причинно-наслідкові зв’язки:
× We encounter so many distractions. We become unproductive – ∨ We encounter so many distractions that’s why we become unproductive
Trigger positive emotions: персоналізуємо наші листи та використаємо займенник we:
× People get distracted, which reduces their productivity – ∨ We get distracted, which reduces their productivity
*Використання займенника we також може допомогти зняти з себе повну відповідальність: I didn’t fix the bug – We didn’t fix the bug
Provide concrete mental image: трансформуємо загальні поняття в приватні:
Our support team is very quick ⇒ We’ll get you an answer within 2 hours
Our customers love us ⇒ 568 companies love our software
Our software is very reliable ⇒ You’ll have 100 percent uptime guaranteed.
Відходьте від постійного використання відсотків, переводимо їх в зрозуміліші речі, такі як люди, одиниці, проекти, угоди:
95% of people recommend our app to their friends – 95 out of 100 people recommend our app to their friends
А тепер спробуємо розібрати помилки, які зустрічаються в 90% Ваших листів:
Чи помітили Ви якісь помилки? Якщо помітили – то поспішаємо Вас розчарувати оскільки граматично цей лист ідеальний. Але з лексичного боку не все так гладко:
Яким чином можна перетворити дані речення та що з ними не так?
– Використовуйте passive voice у тільки у тому випадку, якщо не бажаєте зняти з себе провину (не варто підкреслювати те, що саме Ви стали ініціатором скасування зустрічі), інакше – тільки active voice;
– Використовуйте прикметники та прислівники, щоб надати емоційне забарвлення Вашому повідомленню;
– Для вираження call-to-action використовуйте імператив та намагайтесь ставити змістове дієслово на перше місце;
Сподіваємось тепер Ваш лист стане ефективнішими!