Cленг Англійською, Який Можна Зустріти В Email

Cленг, Який Можна Зустріти В Email

13

04 / 2020

527

Категорії: English for HRs, English for IT, English language, Interesting to know

У XXI столітті електронну пошту використовують усі. Цей засіб зв’язку тепер застосовується і в особистих цілях, і для листування на роботі з колегами, партнерами і клієнтами. У спілкуванні з останніми однозначно важливо писати електронний лист враховуючи правила і особливості написання ділового листа. Не забуваючи про правильне оформлення електронного листа. Але якщо емейл призначений колегам або підлеглим, то можете сміливо використати більше неформальну лексику і сленг.

Читайте також:
Як Написати Діловий Лист Англійською Мовою

Скорочення і абревіатури в робочому листуванні англійською мовою

В першу чергу в робочий сленг входять абревіатури. Нижче команда BEA зібрала список найпоширеніших і часто використовуваних скорочень з прикладами на англійській мові. Не бійтеся їх використати в інтернет листуванні, і не дивуйтеся, коли зустрінете їх в емейл від боса.

Абревіатури, які використовуються поштовими службами (for ex.: Google):

1. CC для того, щоб відправити копію листа іншій людині. Також використовується як дієслово: Christine will write one e-mail and CC the rest of us. Кристина напише один емейл і відправить копію нам усім.

2. RE: перед рядком теми листа говорить про те, що це відповідь на попередній лист.  Від англ. reply – “відповідь”.

3. FW: / FWD: говорить одержувачеві про те, що він отримав пересланий лист (копію). Від англ. to forward – “передати, направити”. Також є абревіатура “TBF” (to be forwarded) – на пересилку.

Читайте також:
Slang: How To Sound Like A Native Speaker?

Абревіатури, які зустрічаються в тексті, у тому числі в неформальному листуванні між колегами:

4. ASAP /as soon as possible/якнайскоріше

We need this job to be done ASAP. – Ця робота має бути виконана якнайшвидше.

5. FYI /for your information/щоб ти знав або, до вашого відома

FYI, today is her birthday. – Щоб ти знав, сьогодні її день народження.

FYI, that suit was dropped. – До вашого відома, та справа була закрита.

6. NRN /no reply necessary/немає необхідності у відповіді

We will have a meeting at 3p.m. at the conference room. NRN. – У нас буде нарада о 3 годині в конференц-залі. Немає необхідності у відповіді.

7. FAQ /frequently asked questions/питання, що часто ставляться

We need a FAQ page on our website. – Нам потрібна сторінка питань, що часто ставляться, на сайті.

8. RSVP от франц. répondez, s’il vous plaît – дайте відповідь, будь ласка

All guests must RSVP before the 25th of December. – Усі гості повинні відповісти (=підтвердити присутність)  до 25 грудня.

We have already RSVP’d. – Ми вже відповіли.

9. TNX or TNKU /thanks/ or /thank you/Дякую

10. BTW /by the way/до речі, між іншим, до слова

BTW, thank you for your presentation. – До речі, дякую за твою презентацію.

Хочете прокачати більше навички написання email англійською? Тоді дивіться наші онлайн курси англійської:

Читайте також:
Top mistakes in business email, Lesson 1

Читайте також:
Top mistakes in business email, Lesson 2

Читайте також:
Top mistakes in business email, Lesson 3

Читайте також:
Email writing in IT company, Lesson 1

Читайте також:
Email writing in IT company, Lesson 2

Читайте також:
Email writing in IT company, Lesson 3

 

З А Г Р У З К А

Pin It on Pinterest