5 Must-Read Business Books Англійською Мовою | BeEnglish

5 Must-Read Business Books Англійською Мовою

22

10 / 2018

1106

Категорії: English language, Interesting to know, Language of Business

Відчуваєте, що між Вами та Вашим клієнтом Маріанска западина культурного нерозуміння? Навчись думати мовою свого співрозмовника! Читай  підбірку бізнес бестселерів у США англійською мовою.

“Positioning” by Al Ries & Jack Trout

“Positioning” – класика маркетингу, й перша книга, яка допоможе спілкуватись з досвідченою аудиторією, схильною до постійних нальотів реклам та ЗМІ. Спершу, Ви дізнаєтесь, як обрати вдале та соковите ім’я для товару й успішно його продати. Так само, у книзі описані ефективні стратегії “використання слабких сторін конкурента проти нього самого”. “Positioning” дасть пораду про те, як навіть з самого невигідного становища отримати максимум користі.

Positioning by Al Ries & Jack Trout

«The Psychology influence of Persuasion» by Robert B. Cialdni

Ще одна “класика жанру”, яка пояснює, як та чому люди кажуть “так”. Спираючись на свій 35-річний дослідницький досвід, доктор Роберт Чалдіні написав книгу, з якої можна дізнатись 6 головних принципів переконання та як отримати ступінь доктора з їх використання. А найголовніше – як самому не стати “піддослідним кроликом”.

The Psychology influence of Persuasion

Читайте також:
Кращі Підкасти Для Вивчення Ділової Англійської

«Permission Marketing» by Seth Godin

Ті, хто знайомий з Сетом Годином, знають, що ця людина справжній гуру онлайн-маркетингу. Він завжди не любив раптові реклами, які з’являються посередині телешоу (“Перериваючий маркетинг”), тому пропонує свій варіант – дати клієнтам можливість самостійно обирати рекламу продукту, яку вони бажають бачити.  У цьому і є суть “маркетингу з дозволу” – поліпшити стосунки компаній та клієнтів шляхом дозволу наступним, самостійно обирати продукт та дізнаватись про нього більше.

permission marketing

“Selling the invisible” by Harry Beckwith

У цій книзі Гаррі Беквіз ділитися своїм 25-річним досвідом роботи й спілкуванням з акулами бізнесу. Його поради допоможуть дізнатись, що у маркетингу головне – прагнути бути почутим Вашими клієнтами й уміння винести на перший план Ваші непомітні, з першого погляду, сильні сторони.

Selling the invisible

Читайте також:
Can You Speak IT? Yes, You Can!

“Conversion Optimization” by Khalid Saleh & Ayat Shukairy

Книга ґрунтована на особистому досвіді автора, вона включає все від А до Я: від привітання відвідувачів до фінального акорду продажів. У “Conversion Optimization” представлені практичні поради про те, як переконати покупця швидше зробити вибір на Вашу користь, не заглиблюючись при цьому у нудні деталі.

Conversion Optimization

Читайте також:
ТОП-9 Безкоштовних Додатків Та Курсів Для Вивчення Англійської

З А Г Р У З К А

Pin It on Pinterest