10 / 2018
Відчуваєте, що між Вами та Вашим клієнтом Маріанска западина культурного нерозуміння? Навчись думати мовою свого співрозмовника! Читай підбірку бізнес бестселерів у США англійською мовою.
“Positioning” by Al Ries & Jack Trout
“Positioning” – класика маркетингу, й перша книга, яка допоможе спілкуватись з досвідченою аудиторією, схильною до постійних нальотів реклам та ЗМІ. Спершу, Ви дізнаєтесь, як обрати вдале та соковите ім’я для товару й успішно його продати. Так само, у книзі описані ефективні стратегії “використання слабких сторін конкурента проти нього самого”. “Positioning” дасть пораду про те, як навіть з самого невигідного становища отримати максимум користі.
«The Psychology influence of Persuasion» by Robert B. Cialdni
Ще одна “класика жанру”, яка пояснює, як та чому люди кажуть “так”. Спираючись на свій 35-річний дослідницький досвід, доктор Роберт Чалдіні написав книгу, з якої можна дізнатись 6 головних принципів переконання та як отримати ступінь доктора з їх використання. А найголовніше – як самому не стати “піддослідним кроликом”.
«Permission Marketing» by Seth Godin
Ті, хто знайомий з Сетом Годином, знають, що ця людина справжній гуру онлайн-маркетингу. Він завжди не любив раптові реклами, які з’являються посередині телешоу (“Перериваючий маркетинг”), тому пропонує свій варіант – дати клієнтам можливість самостійно обирати рекламу продукту, яку вони бажають бачити. У цьому і є суть “маркетингу з дозволу” – поліпшити стосунки компаній та клієнтів шляхом дозволу наступним, самостійно обирати продукт та дізнаватись про нього більше.
“Selling the invisible” by Harry Beckwith
У цій книзі Гаррі Беквіз ділитися своїм 25-річним досвідом роботи й спілкуванням з акулами бізнесу. Його поради допоможуть дізнатись, що у маркетингу головне – прагнути бути почутим Вашими клієнтами й уміння винести на перший план Ваші непомітні, з першого погляду, сильні сторони.
“Conversion Optimization” by Khalid Saleh & Ayat Shukairy
Книга ґрунтована на особистому досвіді автора, вона включає все від А до Я: від привітання відвідувачів до фінального акорду продажів. У “Conversion Optimization” представлені практичні поради про те, як переконати покупця швидше зробити вибір на Вашу користь, не заглиблюючись при цьому у нудні деталі.