03 / 2017
Категорії: English for HRs, Language of Business
Сьогодні ми продовжуємо рубрику Business English для HR менеджерів, яку Ви, як й інші корисні статті завжди можете знайти за допомогою хештегу #the_language_for_HRs.
“If you start a conversation with the assumption that you are right or that you must win, obviously it is difficult to talk”
Одним з найбільш популярних напрямів у корпоративному навчанні англійської мови на сьогодні – є не лише англійська для IT, але й безпосередньо англійська для HR менеджерів. Це пояснюється тим, що зараз HR у багатьох компаніях грає роль усе більш важливої бізнес-одиниці. Однією з тенденцій останнього часу є отримання HR-менеджером статусу бізнес-партнера.
І для того, щоб досвідчений у своїй справі HR-менеджер не потрапив у незручну ситуацію, коли керівник говорить: “Fire them from the office”, а HR, який не володіє англійською мовою, трактує це як “Спалити їх з офісу”, ми пропонуємо нашу сьогоднішню підбірку фраз для згладжування бізнес конфліктів.
- The last thing I want to say is no. Такою фразою можна виразити, що Ви берете до уваги емоції та почуття підлеглого і надалі розглянете його позицію.
- Having no secrets between us is critical. If we can’t talk to each other, we will never be able to be productive. Цією фразою Ви підкреслюєте важливість відкритої, щирої комунікації, що може допомогти break the ice в конфліктній ситуації.
- It seems things are not running as smoothly as they have in the past. Таким чином Ви поступово та обережно підходите до серйознішої розмови тим самим показуючи, що Ви бажаєте розібратись у корені проблеми, а не просто звинуватити підлеглого.
- I really appreciate your input into our team. За допомогою цієї фрази можна похвалити співробітника та показати, що Ви його цінуєте навіть тоді, коли його ідея не була використана на благо компанії.
- We may have a misunderstanding, since I may not have been clear about my expectations. Ще одна фраза, щоб уникнути конфліктної ситуації зі звинуваченням підлеглого. У такий спосіб Ви показуєте бажання вдатися до суті проблеми та розібратись в ній, замість того, щоб лаяти співробітника.
- What held you back from meeting your commitment? Не варто відразу різко реагувати на порушення підлеглим свого deadline та несвоєчасне виконання своїх зобов’язань. Можливо, у нього була вагома причина на це. За допомогою цієї фрази Ви можете спокійно розібратись у ситуації, не нагнітаючи конфлікт.
- What can I do to support you? Це відмінна фраза для менеджера або team leader, який підтримує довірчі й тісні стосунки зі своєю командою в офісі.
- You’re saying one thing and doing another. Таким чином менеджер може підкреслити невідповідність між словами та діями, які виконує підлеглий та наштовхує співробітника переглянути подальші дії.